Що означає кнопка додавання товару до листа очікування?

Якщо товару немає в наявності, біля нього з’являється кнопка «Додати в лист очікування». Перелік всіх позицій, доданих до такого листа, можна переглянути у відповідному розділі в Особистому кабінеті

Коли товар буде в наявності, біля нього з’явиться значок корзини (возик на оранжевому фоні), тож прямо з листа очікування ви зможете купити потрібну позицію. 

Також функціонал листа очікування дозволяє надіслати складений список на будь-яку електронну пошту чи вашому менеджеру, щоб він підібрав для вас аналоги з наявного асортименту. 

Щоб дізнатися про те, що додані до листа очікування товари вже є в наявності, потрібно періодично заходити і перевіряти його. Для вашої зручності ми працюємо над можливістю надсилання клієнтам листів-сповіщень про надходження товару. Наявність такої опції передбачається в майбутньому. 

CRM-форма появится здесь