Я склав все в корзину, але замовлення не оформлюється, що робити?

Є кілька можливих причин того, що не вдається оформити замовлення в корзині.

Найчастіша: в корзині є рядки, виділені оранжевим чи малиновим кольором. Саме через них замовлення далі не проходить.

Оранжевим кольором зазначено товари, кількість яких на поточну хвилину менша, ніж ви додавали. Як таке може бути? Корзина може "жити" необмежену кількість часу, за період її життя кількість товару на залишку змінилася. Тож оранжевий колір сигналить вам, що можливо, треба пошукати аналогічний товар для потрібної вам кількості.

Малиновий колір з’являється, коли на момент оформлення товару його вже немає у вільному залишку. Коли ви додавали його, він був. Але поки товар був у корзині, його вже не стало. Замовлення не оформиться, поки ви не видалите з корзини такі "малинові" товари. Ми не можемо прийняти замовлення на те, чого немає. 

Буває, що замовлення не проходить, але жодного рядку не виділено. В такому випадку зверніться, будь ласка, до вашого менеджера. Іноді (рідко) у зв'язку з недоступністю нашої 1С на якийсь проміжок часу всі замовлення з порталу не оформлюються. 


Як мені знати, що у вас недоступна 1с і тому не оформлюються замовлення?

Про такі екстраординарні випадки ми пишемо в нашому вайбері. Приєднуйтеся.


CRM-форма появится здесь