В мене є декілька створених корзин з товаром. Чи можна з них зробити одну? 


Так, така можливість у вас є. 

Трапляється, що ви оформили декілька корзин, наприклад, створювали їх в різні дні, бо чекали, поки потрібен товар буде в наявності, і тепер не хочете оформлювати кожне замовлення окремо, а бажаєте оформити все за один раз. В такому випадку вам потрібно об’єднати кошики. 

Для цього в блоці Особистий кабінет потрібно зайти в розділ Кошик. Далі зайти в кошик і натиснути на подвійну оранжеву стрілку ліворуч від назви товару. З’являться варіанти кошиків, в які можна перенести товар. Для завершення перенесення оберіть потрібну корзину і натисніть кнопку Так. 

Зверніть увагу!!! 

Об’єднати в одне замовлення можна лише ті товари, які знаходяться на одному складі. Іншими словами, дві корзини, в яких позиції знаходяться на складі Київ або на віддаленому складі, об’єднати можна. Якщо в одній корзині знаходяться товари зі складу Київ, а в іншій – з віддаленого складу, об’єднати їх НЕ МОЖНА!  

Відеоінструкція з об’єднання кошиків

Зверніть увагу!!!

Об’єднати в одне замовлення можна лише ті товари, які знаходяться на одному складі.

CRM-форма появится здесь