Як працює служба підтримки порталу?

Наразі окремо виділеної служби підтримки у порталу немає, але є ті, до кого можна звернутися у випадку питань чи труднощів в роботі з сайтом.

Що робити, якщо у мене є питання?

На порталі у правому нижньому кутку є активна кнопка, де можна:
- залишити свої контактні дані
- написати оператору питання (оператор працює з 09.00 по 18.00 по буднях)

Окрім цього відповіді на всі поширені питання ми зібрали на цьому сайті підтримки. Також на цьому сайті на кожній сторінці є форма звернення.

Якщо ви не знайшли відповіді на цьому сайті, можна звернутися до вашого менеджера (значок "навушники" зверху на порталі). Там же, зверху, ви знайдете телефон вашого менеджера. 

CRM-форма появится здесь