Я бачу, що деякі товари позначені як "віддалений склад". Що це?

Це значить, що товари зберігаються на складі постачальника, але доступні до замовлення. На порталі видно їхні залишки. В альт-планшеті кількість залишків по цих товарах не видно.

Тобто фактично ці товари не на складі вашої компанії?

Так, фактично вони не на нашому складі. Ми даємо нашим клієнтам можливість здійснювати замовлення на товари, супутні до наших товарних груп. Це зручно! 

Як часто оновлюється інформація про такі товари?

Щодня зранку оновлюємо залишки по всіх цих товарах, і клієнти бачать оновлену інформацію. 

Чи є якась відмінність у замовленні таких товарів і товарів з вашого власного складу?

Так, терміни доставки можуть дещо відрізнятися. Але це все одно зручніше, ніж замовляти їх окремо самостійно і витрачатися на їхню доставку. 

Я збирав товари на порталі RS4U і з вашого, і з віддаленого складу. Чому мою корзину поділило на дві?

Якщо у вашому замовленні є товари, які знаходяться на віддаленому складі, вони будуть винесені окремим замовленням. Так зроблено тому, що термін доставки для позицій, що знаходяться на віддаленому складі, може відрізнятися від всіх інших замовлених товарів. Вони можуть їхати в інший день, ніж решта замовлених позицій. 

Віддалений склад на порталі

товари з віддаленого складу видно в режимі СПИСОК

Корзина для віддаленого складу

Попередження щодо строків доставки

CRM-форма появится здесь